Aanmelding en toelaatbaarheidsverklaring

Leerlingen in het (voortgezet) speciaal onderwijs moeten een toelaatbaarheidsverklaring (TLV) hebben. Hierover wordt besloten door de toewijzingscommissies in de samenwerkingsverbanden PO en VO. Leerlingen die van het SO naar het VSO gaan, worden opnieuw beoordeeld door het samenwerkingsverband voortgezet onderwijs. Ook leerlingen van buiten de regio kunnen zich inschrijven op de Zonnehoek. Zij moeten een TLV aanvragen in de regio waar zij woonachtig zijn. Nieuwe leerlingen krijgen binnen zes weken na plaatsing een Ontwikkelingsperspectief. Na akkoord ondertekenen de ouders of verzorgers dit document en wordt dit de leidraad voor het bieden van onderwijs op maat.

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag, of wilt u informatie, dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Vul uw gegevens in of bel ons direct op (055) 534 2525. We staan u graag te woord.